Jeżeli od dawna w Twojej głowie rodzi się pomysł, aby stworzyć własną markę z gadżetami, których z dumą używać będzie wiele osób - jesteś w idealnym miejscu! Zamień pomysł na działanie i wspólnie rozpocznijmy budowanie Twojego biznesu.
Na początek musisz określić grupę docelową do jakiej kierowane będą Twoje produkty. Czy będą to konkretni odbiorcy, np. fani seriali (a więc Twoje nadruki na gadżetach będą powiązane z serialami), czy będą to odbiorcy bez ścisłego profilowania, a Twoja marka będzie przeznaczona dla każdego.
Teraz pora na to, żeby określić jakie produkty znajdą się w Twoim asortymencie. Czy będą to np. kubki, poduszki, przypinki, worki sportowe, ściereczki, magnesy, a może wszystko? Przemyśl dokładnie jakie rzeczy chcesz sprzedawać pamiętając o tym, że zawsze łatwiej rozszerzyć swoją ofertę o nowe produkty, niż wycofać jakieś z oferty (również z punktu widzenia marketingu).
Gdy już wiesz jaka będzie Twoja grupa docelowa oraz jakie produkty zamierzasz sprzedawać, czas na to, aby zdecydować się jaką Twoja nowo powstająca marka będzie nosiła nazwę i jakie będzie jej logo. To jedna z kluczowych decyzji, ponieważ obie te rzeczy powinny odzwierciedlać Twój pomysł na markę.
Gdy już podejmiesz decyzję odnośnie nazwy, stworzymy dla Ciebie logo.
Teraz czas na podjęcie kolejnej decyzji - czy na Twoich produktach głównym wzorem będzie Twoje logo (jak np. Nike lub Adidas), czy na produktach umieszczane będą Twoje indywidualne, unikatowe nadruki? A może obie te rzeczy?
Otrzymasz od nas 3 projekty nadruków pasujące do koncepcji Twojej marki.
Każdy z Twoich produktów powinien zostać opatrzony odpowiednią metką (nadrukowaną na produkt oraz tekturową). Nie tylko z instrukcją użytkowania, prania itd. ale również Twoim logiem i nazwą Twojej marki - to jeden z jej elementów identyfikacji wizualnej.
Projektowaniem metek dla Twojej marki zajmiemy się osobiście.
Teraz wystarczy tylko ustalić ile - na początek - potrzebujesz sztuk każdego z produktów. Gdy ta decyzja zapadnie, rozpoczniemy produkcję wszystkiego, czego potrzebuje Twoja marka, aby mogła oficjalnie wystartować, a Twój plan o modowym biznesie mógł zostać wreszcie zrealizowany.
Zaproponujemy Ci najkorzystniejsze dla Ciebie techniki nadruku (sublimacja, termotransfer, folia flex, folia flock, Laser Dark No-Cut, sitodruk itd.) w taki sposób, aby zminimalizować koszty produkcji przy zachowaniu najwyższej jakości.
Przed Tobą jedna z najtrudniejszy decyzji - określenie cen Twoich produktów. Od tego będzie zależało powodzenie całego przedsięwzięcia. Musisz do wszelkich poniesnionych kosztów (produkcja, marketing, dystrybucja, podatki itd.) doliczyć swoją marżę w taki sposób, aby nie odstraszyła klientów, ale jednocześnie tak, aby zarobki były dla Ciebie jak najbardziej satysfakcjonujące.
Teraz musisz zdecydować w jaki sposób zamierzasz sprzedawać swoje produkty. Czy będą to np. serwisy aukcyjne, media społecznościowe, sklep stacjonarny, sklep internetowy, a może wszystko jednocześnie?
Jeżeli będzie taka potrzeba, stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy wraz ze zintegrowanym systemem płatności, aby Twoi klienci mogli w prosty sposób dokonywać w nim zakupów.
Skontaktuj się z nami wysyłając nam wiadomość w której opiszesz możliwie jak najwięcej detali związanych z Twoją nową marką. Przedstaw nam swoje oczekiwania, pomysły, koncepcję i wszystko to, co do tej pory udało Ci się zaplanować w związku z Twoim nowym biznesem.
W trakcie rozmowy z Tobą - po uzyskaniu możliwie jak największej ilości szczegołów - przedstawimy Ci wstępną propozycję cenową za stworzenie Twojej marki w zakresie produkcji związanych z nią artykułów, projektowania, stworzenia sklepu internetowego i wszystkiego tego, co jest niezbędne do prowadzenia takiego biznesu.
Skontaktuj się z nami