09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
47-100 Strzelce Opolskie
SWIFT: WBKPPLPP
Czy mogę zaprojektować nadruk we własnym zakresie?
Jak najbardziej. Jeżeli chcesz zaprojektować nadruk samodzielnie - np. w programie Adobe Photoshop - na podstronie każdego z naszych produktów znajdziesz wytyczne, które należy zastosować na etapie jego tworzenia.
Czy mogę zamówić dowolny rozmiar blach metalowych?
Tak. Posiadamy park maszynowy, który pozwala nam na przygotowanie dowolnych rozmiarów blach metalowych w zależności od tego, czego oczekuje Klient. Cena ustalana jest indywidualnie. Minimalne zamówienie blach w rozmiarze przygotowanym specjalnie pod wymagania Klienta, to 200 sztuk.
Czy muszę posiadać firmę, aby złożyć zamówienie?
Nie, nie jest to konieczne. Realizujemy zamówienia również dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
Jak długo trwa proces realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zakupionych sztuk lub zestawów - skontaktuj się z nami, jeżeli chcesz poznać przybliżony czas potrzebny na realizację złożonego przez Ciebie zamówienia.
Przesyłka została uszkodzona w transporcie - co zrobić?
Każda przesyłka powinna zostać rozpakowana i sprawdzona w obecności kuriera. Jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie produktu, należy odmówić przyjęcia przesyłki i sporządzić z kurierem protokół szkody, a następnie wysłać nam wiadomość e-mail wraz z jego kopią (zdjęcie, skan lub plik PDF) oraz zdjęcie uszkodzonego pudełka i produktu. Jeżeli przesyłka została uszkodzona w transporcie, a pomimo tego została odebrana lub nie został sporządzony protokół szkody, nie będzie możliwości złożenia reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu.
Czy ceny podlegają negocjacji?
Oczywiście - w zależności od Twojego zamówienia jesteśmy w stanie tak dopasować jego cenę, aby była korzystna dla obu stron. Napisz do nas, a na pewno wspólnie stworzymy korzystną dla Ciebie ofertę.
Jaka będzie najlepsza metoda druku mojego zamówienia?
Metodę druku zamówienia dobieramy na podstawie zamawianego przez klienta produktu oraz samego nadruku (np. ilości kolorów, które się na nim znajdują). Po wstępnym ustaleniu metody druku, przedstawiamy klientowi naszą propozycję. Jeżeli natomiast zamawiasz produkt w naszym sklepie online, najlepsza metoda druku dla danego produktu jest już dobrana.
Jakie są możliwe formy płatności?
W przypadku indywidualnego zamówienia klient dokonuje płatności poprzez przelew na wskazane na fakturze (VAT zw.) konto bankowe. Jeżeli zamówienie zostaje realizowane przez nasz sklep online, wtedy płatności za zamówienie można dokonać np. poprzez płatności elektroniczne (np. szybki przelew online, BLIK, płatność kartą) korzystając z systemu Przelewy24 lub poprzez przelew tradycyjny.
Jakie są formy wysyłki?
Wszystkie zamówienia wysyłane są przez nas kurierem InPost lub do Paczkomatów InPost.