Kontakt

Chcesz uzyskać więcej informacji o naszej ofercie lub złożyć zamówienie?
Skontaktuj się z nami - pomożemy i doradzimy!

Poniedziałek - Piątek (dni robocze)
09:00 - 17:00
Poniedziałek - Piątek (dni robocze)
09:00 - 17:00
HeyPrint Martyna Wiśniewska
Marka Prawego 7/44
47-100 Strzelce Opolskie
NIP: 7561989288

Czy mogę zaprojektować nadruk we własnym zakresie?

Jak najbardziej. Jeżeli chcesz zaprojektować nadruk samodzielnie - np. w programie Adobe Photoshop - na podstronie każdego z naszych produktów znajdziesz wytyczne, które należy zastosować na etapie jego tworzenia.

Czy mogę zamówić dowolny rozmiar blach metalowych?

Tak. Posiadamy park maszynowy, który pozwala nam na przygotowanie dowolnych rozmiarów blach metalowych w zależności od tego, czego oczekuje Klient. Cena ustalana jest indywidualnie. Minimalne zamówienie blach w rozmiarze przygotowanym specjalnie pod wymagania Klienta, to 200 sztuk.

Jaka będzie najlepsza metoda druku mojego zamówienia?

Metodę druku zamówienia dobieramy na podstawie zamawianego przez klienta produktu oraz samego nadruku (np. ilości kolorów, które się na nim znajdują). Po wstępnym ustaleniu metody druku, przedstawiamy klientowi naszą propozycję. Jeżeli natomiast zamawiasz produkt w naszym sklepie online, najlepsza metoda druku dla danego produktu jest już dobrana.

Przesyłka została uszkodzona w transporcie - co zrobić?

Każda przesyłka powinna zostać rozpakowana i sprawdzona w obecności kuriera. Jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie produktu, należy odmówić przyjęcia przesyłki i sporządzić z kurierem protokół szkody, a następnie wysłać nam wiadomość e-mail wraz z jego kopią (zdjęcie, skan lub plik PDF) oraz zdjęcie uszkodzonego pudełka i produktu. Jeżeli przesyłka została uszkodzona w transporcie, a pomimo tego została odebrana lub nie został sporządzony protokół szkody, nie będzie możliwości złożenia reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu.

Jakie są możliwe formy płatności?

W przypadku indywidualnego zamówienia klient dokonuje płatności poprzez przelew na wskazane na fakturze konto bankowe. Jeżeli zamówienie zostaje realizowane przez nasz sklep online, wtedy płatności za zamówienie można dokonać np. poprzez płatności elektroniczne (np. szybki przelew online, BLIK, płatność kartą) korzystając z systemu Przelewy24 lub poprzez przelew tradycyjny.

Czy muszę posiadać firmę, aby złożyć zamówienie?

Nie, nie jest to konieczne. Realizujemy zamówienia również dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.

Jak długo trwa proces realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zakupionych sztuk lub zestawów - skontaktuj się z nami, jeżeli chcesz poznać przybliżony czas potrzebny na realizację złożonego przez Ciebie zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt nie jest personalizowany, ani wykonany na indywidualne zamówienie, możesz dokonać jego zwrotu w terminie do 14 dni od momentu jego odebrania. Każdy zwracany produkt musi być czysty, nieuszkodzony oraz zapakowany w taki sposób, aby był całkowicie chroniony przed wszelkimi możliwymi uszkodzeniami podczas jego transportu. Gdy otrzymamy od Ciebie zwrot, dokonamy oględzin produktu i jeżeli będzie on w pełni sprawny, zwrócimy Ci całość zapłaconej kwoty. Pamiętaj jednak, że koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych "za pobraniem". Wszystkie zwroty należy dokonywać poprzez przesyłkę kurierską z możliwością jej śledzenia.