Gotowy sklep internetowy

Jeżeli prowadzisz już sprzedaż w Internecie lub dopiero zamierzasz ją rozpocząć – jesteś w idealnym miejscu. Oferujemy Ci gotowy sklep internetowy bez abonamentu, bez opłat licencyjnych, bez prowizji od sprzedaży, bez limitu produktów, bez żadnych ograniczeń. Płacisz raz, otrzymujesz na własność!

Tylko 299 zł

Zapewniamy Ci nowoczesny system, który w sposób wygodny i zautomatyzowany obsłuży cały proces sprzedażowy. Niezależnie od tego, czy oferujesz swoim klientom produkty fizyczne, cyfrowe, usługi, kursy, szkolenia – nasze rozwiązanie gotowe jest na każdy scenariusz.

Zobacz wersję demonstracyjną

Po instalacji oprogramowania, którą bezpłatnie wykonamy dla Ciebie na Twoim hostingu – jeżeli go nie posiadasz, pomożemy Ci w zakupie – sklep jest od razu gotowy do pracy. Wystarczy, że dodasz do niego swoje produkty i możesz niezwłocznie rozpocząć pozyskiwanie klientów i generowanie zysków.

Zaawansowane kupony rabatowe

System umożliwia tworzenie kuponów rabatowych w oparciu m.in. o wartość koszyka, rabat procentowy, wybrane produkty, wybraną formę dostawy, kategorie, atrybuty, grupy klientów, marki, dostawców. Możesz również określić minimalną kwotę zamówienia dla którego kupon może zostać wykorzystany, a także np. ilość dostępnych kuponów, opcję wykorzystania go dla darmowej wysyłki lub otrzymania prezentu... a to tylko część z wielu możliwych opcji konfiguracji dostępnej dla kuponów rabatowych.

Integracja z systemami płatności

Sklep zintegrowany jest z bezpiecznymi i popularnymi systemami płatności Dotpay i PayU (szybkie przelewy, BLIK, płatności kartą) oraz PayPal, zapewniającymi możliwość błyskawicznej zapłaty za dokonany zakup. Kupujący może również dokonać płatności przy odbiorze lub przelewem standardowym na konto Sprzedawcy.

Optymalizacja dla wyszukiwarek

System zoptymalizowany jest pod kątem SEO, zapewniając poprawne indeksowanie przez wyszukiwarki i wyższe pozycje w ich wynikach wyszukiwania, co jednocześnie wpływa na dotarcie do szerszego grona potencjalnych Kupujących.

Zgodność z RODO

Oprogramowanie zapewnia pełnię możliwości technicznych, aby wywiązać się z wprowadzonej 25 maja 2018 roku ustawie o ochronie danych osobowych.

Raporty sprzedaży

Sklep zabiera rozbudowane raporty, dzięki którym możesz śledzić np. sprzedaż brutto i netto w wybranym okresie, wartość użytych kuponów rabatowych, wartość sprzedaży według produktu lub kategorii, a także wiele innych statystyk.

Najważniejsze funkcje

Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjonalnościami oprogramowania sklepu.

Dodawanie produktów

  • Szybkie dodawanie produktów
  • Określanie cech i wartości
  • Tworzenie zestawów produktów
  • Sprzedawanie spersonalizowanych produktów poprzez umożliwienie klientom przesyłania plików i zamieszczania dodatkowych tekstów
  • Tworzenie produktów z wariantami z listy cech za pomocą generatora kombinacji
  • Tworzenie cyfrowych produktów
  • Załączanie plików lub wyświetlanie dodatkowych informacji na stronach produktów
  • Ustalanie minimalnej zamawianej ilości dla wybranych produktów
  • Wybieranie wiadomości wyświetlanej w przypadku braku towaru

Monitorowanie stanu

  • Śledzenie stanu magazynowego każdego produktu
  • Dodawanie dostawców i wiązanie ich z produktami
  • Dodawanie producentów
  • Przeglądanie listy producentów i dostawców z możliwością sortowania i filtrowania

Konfigurowanie sklepu

  • Oferowanie różnych metod płatności
  • Ustalanie sposobów dostawy
  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
  • Obsługa certyfikatów SSL
  • Ustawianie sklepu jako katalogu

Treść i nawigacja

  • Konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów
  • Organizowanie produktów w sklepie
  • Konfigurowanie funkcji filtrowania, sortowania i podziału stron produktów
  • Konfigurowanie wewnętrznej wyszukiwarki
  • Wyświetlanie wyników wraz z podstawowymi informacjami o wyszukanych produktach
  • Ustawianie trybu wyświetlania lub nawigacji warstwowej
  • Dodanie okna wyszukiwarki produktów na stronie błędu 404
  • Informowanie klientów o sklepie
  • Wyświetlanie sklepów stacjonarnych na mapach Google

Koszyk / kasa

  • Oferowanie różnych metod płatności
  • Ustalanie sposobów dostawy
  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
  • Obsługa certyfikatów SSL

Zgodność z przepisami

  • Tworzenie stron lub bloków CMS z informacjami prawnymi
  • Wyświetlanie informacji prawnych na określonych stronach
  • Zapewnienie zgodności procesu dokonywania zakupu z europejskim prawem
  • Zapewnienie zgodności z europejskim prawem poprzez wyświetlanie informacji o sposobach i kosztach dostawy
  • Określanie zasad anulowania zamówienia
  • Wykluczenie produktów cyfrowych z polityki zwrotów
  • Ustalanie opłaty środowiskowej

Obliczanie podatku

  • Ustalanie wysokości podatku w zależności od lokalizacji
  • Doliczanie podatku do kosztów wysyłki i opakowania
  • Wyświetlanie podatków dla klientów z USA

Tworzenie ofert specjalnych

  • Konfigurowanie kuponów
  • Wybór zasady naliczania zniżek
  • Ustalanie polityki cenowej
  • Ustalanie zasad tworzenia ofert specjalnych: dla produktów, klientów lub do zamówienia
  • Oferowanie bezpłatnej wysyłki

Wyróżnianie produktów

  • Wyświetlanie pełnej strony produktu z przyciskami szybkiego zakupu, produktami pokrewnymi i treściami promocyjnymi
  • Proponowanie klientom produktów
  • Promowanie określonych produktów
  • Wykorzystanie slidera do promowania produktów
  • Oferowanie klientom usługi pakowania produktów na prezent

Zwiększanie zainteresowania

  • Ograniczenie liczby porzuconych koszyków poprzez wysyłanie klientom e-maili
  • Ponowne zainteresowanie klientów poprzez wysyłanie e-maili z przeglądanymi produktami
  • Wysyłanie zainteresowanym klientom e-maili z informacją o ponownej dostępności produktu

Pozyskiwanie ruchu

  • Pozycjonowanie sklepu
  • Pozycjonowanie stron produktów i stron CMS
  • Integracja sklepu z serwisami społecznościowymi

Umieszczanie reklam w sklepie

  • Gromadzenie adresów e-mail klientów
  • Zamieszczanie w sklepie grafik lub banerów reklamowych
  • Udzielanie uprawnień partnerom afiliacyjnym

Realizowanie zamówień

  • Przeglądanie złożonych zamówień
  • Tworzenie zamówień w panelu administracyjnym
  • Edycja zamówienia na prośbę klienta
  • Określenie kolejności etapów realizacji zamówienia i zwrotu
  • Otrzymywanie powiadomień o nowych zamówieniach
  • Drukowanie dowodów dostawy w formacie PDF

Informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji zamówienia

  • Tworzenie szablonów e-maili i domyślnie wysyłanych e-maili
  • Automatyzacja wysyłki e-maili

Zwiększanie lojalności

  • Konfigurowanie formularza tworzenia konta klienta
  • Możliwość zakładania kont w sklepie przez klientów
  • Możliwość śledzenia przez klientów swoich zamówień

Prowadzenie bazy klientów

  • Zarządzanie adresami klientów
  • Dodawanie nowych klientów lub edycja istniejących
  • Importowanie/eksportowanie list klientów
  • Łatwe wyszukiwanie klientów
  • Personalizacja doświadczenia klientów poprzez tworzenie grup klientów

Obsługa klientów

  • Dostęp do podsumowania aktywności klientów
  • Otrzymywanie powiadomień
  • Tworzenie dostępu IMAP i wysyłanie próśb do odpowiednich pracowników
  • Ustawienie domyślnych odpowiedzi
  • Możliwość dokonania przez klientów zwrotu towaru
  • Generowanie pokwitowań w celu zwrotu pieniędzy niezadowolonym klientom
  • Zamiana dowolnego koszyka w zamówienie na życzenie klienta
  • Wyświetlanie danych i formularzy kontaktowych z określonymi tematami

Bądź na bieżąco

  • Przeglądanie danych, określanie celów i śledzenie postępu
  • Prognozowanie wyników z funkcją filtrowania

Informacje o skuteczności działań

  • Mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych
  • Tworzenie raportów dotyczących ruchu na stronie
  • Zbieranie informacji o stronach odwiedzonych przez klientów
  • Zbieranie informacji o sposobach dostawy

Informacje o produktach

  • Zbieranie szczegółowych informacji o oferowanych produktach
  • Przeglądanie najpopularniejszych produktów i wyróżnianie ich w sklepie
  • Przeglądanie stanów magazynowych i pokrycia magazynowego

Informacje o sprzedaży i klientach

  • Gromadzenie danych dotyczących sprzedaży
  • Przeglądanie wszystkich otwartych koszyków wraz ze statystykami
  • Segmentowanie klientów, by lepiej do nich dotrzeć

Zdobywanie rynków

  • Wybór krajów, w których dostępny jest Twój sklep
  • Dostosowanie sklepu do oczekiwań danego rynku
  • Ustalanie walut i automatyzacja procesu pobierania aktualnego kursu wymiany
  • Możliwość stosowania wielojęzycznych kart produktów, by móc dostosować opisy do konkretnych rynków
  • Prowadzenie kilku sklepów z jednego panelu administracyjnego

Rozbudowa sklepu o dodatkowe moduły i motywy

  • Instalacja i obsługa bezpłatnych, zewnętrznych lub dodatkowych modułów
  • Podgląd katalogu dodatków Addons oraz polecanych motywów i modułów

Uproszczenie obsługi systemu

  • Korzystanie z uniwersalnego paska wyszukiwania
  • Reorganizacja układu menu w panelu administracyjnym
  • Szybsza praca dzięki przyciskowi automatycznej aktualizacji
  • Konfiguracja zadań cron

3 kroki do rozpoczęcia sprzedaży

Zobacz jak łatwo i szybko możesz rozpocząć sprzedaż w Internecie.

  • 01
    Hosting

    Jeżeli posiadasz już swój hosting możesz przeprowadzić samodzielną instalację naszego oprogramowania. Jeżeli nie posiadasz hostingu lub nie znasz się na sprawach technicznych - nie ma problemu! Bezpłatnie pomożemy Ci dobrać odpowiedni hosting (ceny już od 30 zł za pierwszy rok) i dokonać pełnej instalacji sklepu.

  • 02
    Domena

    Nie masz swojej domeny? Żaden problem. Bezpłatnie pomożemy Ci w rejestracji (ceny już od 12.90 zł za domenę PL za pierwszy rok) i przekierowaniu domeny na Twój serwer.

  • 03
    Nasze oprogramowanie

    To ostatnia, ale najważniejsza rzecz, której potrzebujesz, aby rozpocząć sprzedaż w Internecie. Dokonaj zakupu naszego systemu i zacznij zarabiać już dziś!

  • Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas, aby uzyskać odpowiedzi na interesujące Cię pytania na temat naszego oprogramowania sprzedażowego lub złożyć zamówienie na jego zakup.