01. Dla kogo?

Na początek musisz określić grupę docelową do jakiej kierowane będą Twoje produkty. Czy będą to konkretni odbiorcy, np. fani seriali (a więc Twoje nadruki na gadżetach będą powiązane z serialami), czy będą to odbiorcy bez ścisłego profilowania, a Twoja marka będzie przeznaczona dla każdego.

02. Jakie produkty?

Teraz pora na to, żeby określić jakie produkty znajdą się w Twoim asortymencie. Czy będą to np. kubki, poduszki, przypinki, koszulki, bluzy, czapki z daszkiem, a może wszystko? Przemyśl dokładnie jakie rzeczy chcesz sprzedawać pamiętając o tym, że zawsze łatwiej rozszerzyć swoją ofertę o nowe produkty, niż wycofać jakieś z oferty (również z punktu widzenia marketingu).

03. Nazwa i logo

Gdy już wiesz jaka będzie Twoja grupa docelowa oraz jakie produkty zamierzasz sprzedawać, czas na to, aby zdecydować się jaką Twoja nowo powstająca marka będzie nosiła nazwę i jakie będzie jej logo. To jedna z kluczowych decyzji, ponieważ obie te rzeczy powinny odzwierciedlać Twój pomysł na markę.

Gdy już podejmiesz decyzję odnośnie nazwy, stworzymy dla Ciebie logo.

04. Nadruki

Teraz czas na podjęcie kolejnej decyzji - czy na Twoich produktach głównym wzorem będzie Twoje logo (jak np. Nike lub Adidas), czy na produktach umieszczane będą Twoje indywidualne, unikatowe nadruki? A może obie te rzeczy?

Otrzymasz od nas 3 projekty nadruków pasujące do koncepcji Twojej marki.

05. Metki

Każdy z Twoich produktów powinien zostać opatrzony odpowiednią metką (nadrukowną na produkt oraz tekturową). Nie tylko z instrukcją użytkowania, prania itd. ale również Twoim logiem i nazwą Twojej marki - to jeden z jej elementów identyfikacji wizualnej.

Projektowaniem metek dla Twojej marki zajmiemy się osobiście.

06. Produkcja

Teraz wystarczy tylko ustalić ile - na początek - potrzebujesz sztuk każdego z produktów. Gdy ta decyzja zapadnie, rozpoczniemy produkcję wszystkiego, czego potrzebuje Twoja marka, aby mogła oficjalnie wystartować, a Twój plan o modowym biznesie mógł zostać wreszcie zrealizowany.

Zaproponujemy Ci najkorzystniejsze dla Ciebie techniki nadruku (sublimacja, termotransfer, folia flex, folia flock, Laser Dark No-Cut, sitodruk itd.) w taki sposób, aby zminimalizować koszty produkcji przy zachowaniu najwyższej jakości.

07. Ceny

Przed Tobą jedna z najtrudniejszy decyzji - określenie cen Twoich produktów. Od tego będzie zależało powodzenie całego przedsięwzięcia. Musisz do wszelkich poniesnionych kosztów (produkcja, marketing, dystrybucja, podatki itd.) doliczyć swoją marżę w taki sposób, aby nie odstraszyła klientów, ale jednocześnie tak, aby zarobki były dla Ciebie jak najbardziej satysfakcjonujące.

08. Sprzedaż

Teraz musisz zdecydować w jaki sposób zamierzasz sprzedawać swoje produkty. Czy będą to np. serwisy aukcyjne, media społecznościowe, sklep stacjonarny, sklep internetowy, a może wszystko jednocześnie?

Jeżeli będzie taka potrzeba, stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy wraz ze zintegrowanym systemem płatności, aby Twoi klienci mogli w prosty sposób dokonywać w nim zakupów.