Gotowy sklep internetowy

Jeżeli prowadzisz już sprzedaż w Internecie lub dopiero zamierzasz ją rozpocząć – jesteś w idealnym miejscu. Oferujemy Ci gotowy sklep internetowy bez abonamentu, bez opłat licencyjnych, bez prowizji od sprzedaży, bez limitu produktów, bez żadnych ograniczeń. Płacisz raz, otrzymujesz na własność!

Jeżeli prowadzisz już sprzedaż w Internecie lub dopiero zamierzasz ją rozpocząć – jesteś w idealnym miejscu. Oferujemy Ci gotowy sklep internetowy bez abonamentu, bez opłat licencyjnych, bez prowizji od sprzedaży, bez limitu produktów, bez żadnych ograniczeń. Płacisz raz, otrzymujesz na własność!

Cena: 349 PLN

Zapewniamy Ci nowoczesny system, który w sposób wygodny i zautomatyzowany obsłuży cały proces sprzedażowy. Niezależnie od tego, czy oferujesz swoim klientom produkty fizyczne, cyfrowe, usługi, kursy, szkolenia – oprogramowanie gotowe jest na każdy scenariusz.

W skład zestawu wchodzi:

  • hosting (pakiet START na rok w firmie Kei.pl, pojemność: 60 GB, transfer: bez limitu),
  • domena PL, COM lub EU (na rok w firmie Kei.pl),
  • oprogramowanie sklepu na własność,
  • zintegrowane moduły szybkich płatności Dotpay, Paynow (mBank) i PayU – umowę z jednym lub z każdym z operatorów zawierasz samodzielnie online – dzięki temu, Twoi klienci mogą bezpiecznie i szybko zapłacić za swoje zamówienie przy pomocy błyskawicznych przelewów online, kodu BLIK lub karty kredytowej,
  • integracja z serwisem Furgonetka.pl, dzięki której możesz błyskawicznie nadać przesyłkę do klienta za pośrednictwem najpopularniejszych przewoźników (m.in. DPD, Poczta Polska, InPost, DHL, UPS) oraz dająca klientom możliwość wyboru formy dostawy – poza standardowym kurierem – takiej jak wysyłka do Paczkomatu, Punktu Odbioru, RUCHu, UPS Access Point, DPD Pickup lub DHL Parcelshop,
  • instalacja oprogramowania na hostingu wraz z konfiguracją domeny,
  • samoodnawialny certyfikat SSL Let’s Encrypt,
  • skonfigurowana i podpięta pod system skrzynka e-mail w domenie sklepu.

Otrzymujesz w pełni działający sklep internetowy. Wystarczy, że dodasz do niego swoje produkty i możesz niezwłocznie rozpocząć pozyskiwanie klientów i generowanie zysków.

System oparty jest na oprogramowaniu PrestaShop – jeden z największych i najpopularniejszych systemów sprzedaży online na świecie – które wykorzystywane jest przez największe firmy prowadzące sprzedaż w Internecie. Dzięki temu masz pewność stałego rozwoju systemu i jego aktualizacji, którą kilkoma kliknięciami możesz wykonać samodzielnie w panelu administracyjnym sklepu.

Popularność oprogramowania sprawia, że masz bezpłatny dostęp do tysięcy filmów instruktażowych ułatwiających korzystanie z systemu, a które dostępne są np. w serwisie YouTube. PrestaShop, to także dostęp do dziesiątek tysięcy darmowych i płatnych szablonów oraz modułów, które wzbogacą funkcjonalność i wygląd Twojego sklepu – dzięki temu, jego możliwości są nieograniczone.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną systemu! (po zakupie otrzymujesz dokładną kopię systemu z wersji demonstracyjnej – dzięki temu wiesz na co się decydujesz)

3 kroki do rozpoczęcia sprzedaży

Zobacz jak łatwo i szybko możesz rozpocząć sprzedaż w Internecie.

  • 01
    Zakup systemu

    Aby rozpocząć procedurę sprzedaży w Internecie dokonaj zakupu oprogramowania, które dla Ciebie przygotowaliśmy. W tym celu zgłoś taką chęć kontaktując się z nami bezpośrednio przez e-mail - w odpowiedzi otrzymasz fakturę do opłacenia - lub skorzystaj z naszego sklepu online w którym również dokonasz takiego zakupu, płacąc za niego błyskawicznie przy pomocy szybkich płatności.

    W obu przypadkach pamiętaj, aby podać swój adres e-mail, numer NIP - jest to niezbędne do zakupu hostingu i domeny - a także napisz, jaką nazwę domeny i rozszerzenie (.PL, .EU lub .COM) wybierasz. Dostępność domeny sprawdzisz klikając w ten link.

  • 02
    Instalacja

    Gdy otrzymamy od Ciebie potwierdzenie płatności i wszystkie niezbędne dane (adres e-mail, NIP, pełną nazwę domeny) rozpoczniemy procedurę instalacji. Zakupimy serwer, domenę i skonfigurujemy te elementy do poprawnego działania. Następnie zainstalujemy na hostingu - i również skonfigurujemy - oprogramowanie sklepu, a także stworzymy i aktywujemy powiązaną ze sklepem skrzynkę e-mail oraz certyfikat SSL dla całego systemu sklepu.

  • 03
    Sprzedaż

    Po zakończeniu instalacji (która trwa około 24 - 48 godzin) na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz od nas wszystkie niezbędne dane dostępowe: do Panelu Klienta w firmie hostingowej (zarządzanie hostingiem i domeną), a także do panelu administracyjnego sklepu oraz poczty e-mail. Gdy otrzymasz te dane, możesz od razu przystąpić do zapoznania się ze swoim nowym systemem i rozpoczęcia sprzedaży.

  • Zaawansowane kupony rabatowe

    System umożliwia tworzenie kuponów rabatowych w oparciu m.in. o wartość koszyka, rabat procentowy, wybrane produkty, wybraną formę dostawy, kategorie, atrybuty, grupy klientów, marki, dostawców. Możesz również określić minimalną kwotę zamówienia dla którego kupon może zostać wykorzystany, a także np. ilość dostępnych kuponów, opcję wykorzystania go dla darmowej wysyłki lub otrzymania prezentu... a to tylko część z wielu możliwych opcji konfiguracji dostępnej dla kuponów rabatowych.

    Integracja z systemami płatności

    Sklep zintegrowany jest z bezpiecznymi i popularnymi systemami płatności Dotpay i PayU (szybkie przelewy, BLIK, płatności kartą) oraz PayPal, zapewniającymi możliwość błyskawicznej zapłaty za dokonany zakup. Kupujący może również dokonać płatności przy odbiorze lub przelewem standardowym na konto Sprzedawcy.

    Optymalizacja dla wyszukiwarek

    System zoptymalizowany jest pod kątem SEO, zapewniając poprawne indeksowanie przez wyszukiwarki i wyższe pozycje w ich wynikach wyszukiwania, co jednocześnie wpływa na dotarcie do szerszego grona potencjalnych Kupujących.

    Zgodność z RODO

    Oprogramowanie zapewnia pełnię możliwości technicznych, aby wywiązać się z wprowadzonej 25 maja 2018 roku ustawie o ochronie danych osobowych.

    Raporty sprzedaży

    Sklep zabiera rozbudowane raporty, dzięki którym możesz śledzić np. sprzedaż brutto i netto w wybranym okresie, wartość użytych kuponów rabatowych, wartość sprzedaży według produktu lub kategorii, a także wiele innych statystyk.

    Najważniejsze funkcje

    Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjonalnościami oprogramowania sklepu.

    Dodawanie produktów

    • Szybkie dodawanie produktów
    • Określanie cech i wartości
    • Tworzenie zestawów produktów
    • Sprzedawanie spersonalizowanych produktów poprzez umożliwienie klientom przesyłania plików i zamieszczania dodatkowych tekstów
    • Tworzenie produktów z wariantami z listy cech za pomocą generatora kombinacji
    • Tworzenie cyfrowych produktów
    • Załączanie plików lub wyświetlanie dodatkowych informacji na stronach produktów
    • Ustalanie minimalnej zamawianej ilości dla wybranych produktów
    • Wybieranie wiadomości wyświetlanej w przypadku braku towaru

    Monitorowanie stanu

    • Śledzenie stanu magazynowego każdego produktu
    • Dodawanie dostawców i wiązanie ich z produktami
    • Dodawanie producentów
    • Przeglądanie listy producentów i dostawców z możliwością sortowania i filtrowania

    Konfigurowanie sklepu

    • Oferowanie różnych metod płatności
    • Ustalanie sposobów dostawy
    • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
    • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
    • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
    • Obsługa certyfikatów SSL
    • Ustawianie sklepu jako katalogu

    Treść i nawigacja

    • Konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów
    • Organizowanie produktów w sklepie
    • Konfigurowanie funkcji filtrowania, sortowania i podziału stron produktów
    • Konfigurowanie wewnętrznej wyszukiwarki
    • Wyświetlanie wyników wraz z podstawowymi informacjami o wyszukanych produktach
    • Ustawianie trybu wyświetlania lub nawigacji warstwowej
    • Dodanie okna wyszukiwarki produktów na stronie błędu 404
    • Informowanie klientów o sklepie
    • Wyświetlanie sklepów stacjonarnych na mapach Google

    Koszyk / kasa

    • Oferowanie różnych metod płatności
    • Ustalanie sposobów dostawy
    • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
    • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
    • Określenie maksymalnych wymiarów paczek
    • Obsługa certyfikatów SSL

    Zgodność z przepisami

    • Tworzenie stron lub bloków CMS z informacjami prawnymi
    • Wyświetlanie informacji prawnych na określonych stronach
    • Zapewnienie zgodności procesu dokonywania zakupu z europejskim prawem
    • Zapewnienie zgodności z europejskim prawem poprzez wyświetlanie informacji o sposobach i kosztach dostawy
    • Określanie zasad anulowania zamówienia
    • Wykluczenie produktów cyfrowych z polityki zwrotów
    • Ustalanie opłaty środowiskowej

    Obliczanie podatku

    • Ustalanie wysokości podatku w zależności od lokalizacji
    • Doliczanie podatku do kosztów wysyłki i opakowania
    • Wyświetlanie podatków dla klientów z USA

    Tworzenie ofert specjalnych

    • Konfigurowanie kuponów
    • Wybór zasady naliczania zniżek
    • Ustalanie polityki cenowej
    • Ustalanie zasad tworzenia ofert specjalnych: dla produktów, klientów lub do zamówienia
    • Oferowanie bezpłatnej wysyłki

    Wyróżnianie produktów

    • Wyświetlanie pełnej strony produktu z przyciskami szybkiego zakupu, produktami pokrewnymi i treściami promocyjnymi
    • Proponowanie klientom produktów
    • Promowanie określonych produktów
    • Wykorzystanie slidera do promowania produktów
    • Oferowanie klientom usługi pakowania produktów na prezent

    Zwiększanie zainteresowania

    • Ograniczenie liczby porzuconych koszyków poprzez wysyłanie klientom e-maili
    • Ponowne zainteresowanie klientów poprzez wysyłanie e-maili z przeglądanymi produktami
    • Wysyłanie zainteresowanym klientom e-maili z informacją o ponownej dostępności produktu

    Pozyskiwanie ruchu

    • Pozycjonowanie sklepu
    • Pozycjonowanie stron produktów i stron CMS
    • Integracja sklepu z serwisami społecznościowymi

    Umieszczanie reklam w sklepie

    • Gromadzenie adresów e-mail klientów
    • Zamieszczanie w sklepie grafik lub banerów reklamowych
    • Udzielanie uprawnień partnerom afiliacyjnym

    Realizowanie zamówień

    • Przeglądanie złożonych zamówień
    • Tworzenie zamówień w panelu administracyjnym
    • Edycja zamówienia na prośbę klienta
    • Określenie kolejności etapów realizacji zamówienia i zwrotu
    • Otrzymywanie powiadomień o nowych zamówieniach
    • Drukowanie dowodów dostawy w formacie PDF

    Informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji zamówienia

    • Tworzenie szablonów e-maili i domyślnie wysyłanych e-maili
    • Automatyzacja wysyłki e-maili

    Zwiększanie lojalności

    • Konfigurowanie formularza tworzenia konta klienta
    • Możliwość zakładania kont w sklepie przez klientów
    • Możliwość śledzenia przez klientów swoich zamówień

    Prowadzenie bazy klientów

    • Zarządzanie adresami klientów
    • Dodawanie nowych klientów lub edycja istniejących
    • Importowanie/eksportowanie list klientów
    • Łatwe wyszukiwanie klientów
    • Personalizacja doświadczenia klientów poprzez tworzenie grup klientów

    Obsługa klientów

    • Dostęp do podsumowania aktywności klientów
    • Otrzymywanie powiadomień
    • Tworzenie dostępu IMAP i wysyłanie próśb do odpowiednich pracowników
    • Ustawienie domyślnych odpowiedzi
    • Możliwość dokonania przez klientów zwrotu towaru
    • Generowanie pokwitowań w celu zwrotu pieniędzy niezadowolonym klientom
    • Zamiana dowolnego koszyka w zamówienie na życzenie klienta
    • Wyświetlanie danych i formularzy kontaktowych z określonymi tematami

    Bądź na bieżąco

    • Przeglądanie danych, określanie celów i śledzenie postępu
    • Prognozowanie wyników z funkcją filtrowania

    Informacje o skuteczności działań

    • Mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych
    • Tworzenie raportów dotyczących ruchu na stronie
    • Zbieranie informacji o stronach odwiedzonych przez klientów
    • Zbieranie informacji o sposobach dostawy

    Informacje o produktach

    • Zbieranie szczegółowych informacji o oferowanych produktach
    • Przeglądanie najpopularniejszych produktów i wyróżnianie ich w sklepie
    • Przeglądanie stanów magazynowych i pokrycia magazynowego

    Informacje o sprzedaży i klientach

    • Gromadzenie danych dotyczących sprzedaży
    • Przeglądanie wszystkich otwartych koszyków wraz ze statystykami
    • Segmentowanie klientów, by lepiej do nich dotrzeć

    Zdobywanie rynków

    • Wybór krajów, w których dostępny jest Twój sklep
    • Dostosowanie sklepu do oczekiwań danego rynku
    • Ustalanie walut i automatyzacja procesu pobierania aktualnego kursu wymiany
    • Możliwość stosowania wielojęzycznych kart produktów, by móc dostosować opisy do konkretnych rynków
    • Prowadzenie kilku sklepów z jednego panelu administracyjnego

    Rozbudowa sklepu o dodatkowe moduły i motywy

    • Instalacja i obsługa bezpłatnych, zewnętrznych lub dodatkowych modułów
    • Podgląd katalogu dodatków Addons oraz polecanych motywów i modułów

    Uproszczenie obsługi systemu

    • Korzystanie z uniwersalnego paska wyszukiwania
    • Reorganizacja układu menu w panelu administracyjnym
    • Szybsza praca dzięki przyciskowi automatycznej aktualizacji
    • Konfiguracja zadań cron